Delimitat in limitari extra-personale

  Fara sop, cu vointa de a trece munti, ma ratacesc in ganduri izolate de logicul palpabil.

(Atentie! Acest text este scris fara diacritice 🙂

  Tot plec, si sunt plecat de mult timp,  stau si ma intreb daca nu cumva chiar sunt plecat de acasa. Cred ca fug, fug de frica de a nu ramane in loc. Ajung prin locuri in care stau gard in gard cu Edenul si chiar am impresia ca ma invart in jurul acestei gradini cu fructe stralucitoare ce nu rapun foamea ci doar iluzia poftei. Caut o portita, cand de fapt eu caut o ruptura in gard prin care imi evadez gandul de la aceasta absenta idee.

  Cand termini de construit un castel grandios si magnific, din cubulete, cum traiesti si dormi, te bucuri si te odihnesti in imaginea acestui gand, cand de fapt, in el, sunt doar cuburi pline cu sperante si idei materializate patratos si rigid in realitatea indiferenta a visului. Transform nedumeriri reale, in ganduri, pentru a le face mai trecatoare. Cred ca m-am ratacit destul, desi stiu unde sunt, si ca merg inainte spre necunoscutul pe unde am mai trecut. Si totusi ma grabesc sa plec desi sper sa mai stau pentru a face realitatea vis si visul amintire. Am impresia ca vin dinspre ceva privind inapoi si ca merg cu spatele calcand si impiedicandu-ma de propria-mi umbra. Viitorul imi poate a fi atat de stralucit incat imi acopar ochii si ma ascund de el imaginandu-mi ce frumos va fi putut fi, si totusi cand nu mai pot singur, pana cand imi meritt ajutorul?

    Trec si plec, traind pe jumatate, din poarta-n poarta oprindu-ma cu gandul dinspre casa, din gazda-n gazda primitoare, din om in om cu suflet bun, pe drumuri ce-s tunele peste munti  cand tu de fapt nu mai esti omul ce te cara in spinare ci o povara cu un scop pe care cineva se invredniveste, ostenindu-se sa il care, pe care tu de fapt il ai dar cate-o data, nu mai e.

“Aveti grija de corpul dumneavoastra. E singurul loc in care traiti cu adevarat.” (jim rohn) „FITI VII” striga cineva si prima intrebare este: unde? si dupa: cum? cand in acelasi timp instinctual aceste intrebar activeaza viata din tine gasind ce, cum si cine esti.

BridesStoryC2_zps72816fbc

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu